onsdag 24 oktober 2012

Welcome to Jacobas home

Hi!
Efter att följt med en massa fina bloggar i några år redan har jag bestämt mig för att själv pröva på att börja blogga.
Jag har haft svårt att bestämma mig vad min blogg skall handla om då det finns så mycket jag gillar, men jag kommer att blogga om saker som är viktiga för mig; familjeliv, inredning, matlagning, bakning, mode etc. Ja, vi får se hur det går. Lite spännande är det alltid.
Välkomna med!


Olen jo monta vuotta saanut inspiraatiota kaikista hienoista blogeista ja nyt ajattelin kokeilla tätä itse. Valitettavasti olen aika surkea kirjoittamaan suomeksi mutta kommentoida saa erittäin mielellään suomeksi tai ruotsiksi.  Tervetuloa seuraamaan @ Jacoba´s blogia

2 kommentarer:

  1. Hopeiset Hunterit on hienot :) ja ihana jakkara!!!

    SvaraRadera
  2. Kiitos :-), joo noi hopeiset Hunterit on saannut paljon kehuja. Arvaa jos meidän pikkuneiti haluaa käyttää muita jalkineita ollenkaan :-)

    SvaraRadera