måndag 7 januari 2013

Nytt år, nya tag




Efter en lång ledighet med diverse festligheter känns det faktiskt härligt att ta tag i vardagen igen.
Igår var jag på min första löptur detta år och även om det var väldigt halt där ute så var det underbart att få röra på sig igen. Så härligt faktiskt att jag sprang på nytt i morse efter att jag fört barnen till skola/dagis!
Efter en löptur får jag lust på hälsosam mat, så till frukost blandade jag mig en stor smoothie.
Min favoritsmoothie består av frysta jordgubbar, banan, blåbär och naturell yoghurt. Om barnen är med och dricker häller jag i en skvätt äppeljuice också då den blir lösare konsistens, dvs lättare att dricka samt lite sötare. Rekommenderar denna som mellanmål och hungriga små och stora också förståss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar