söndag 24 februari 2013

Härligt solsken och kuddar




Åååh vad underbart med sol! Idag strålar solen alldeles underbart in genom alla våra fönster och det är så härligt ljust här inne! Dessa vinterdagar är bara så vackra, och man får lust att gå ut och skrinna, skida eller promenera. För att inte glömma bort att löpa, oj vad jag väntar på snö och isfria vägar att springa fram längs med. Jag brukar löpa året igenom, men visst är det mycket tristare på vintern, då man får akta sig från att ramla hela tiden. Så jag välkomnar verkligen våren!

Passade på att ta några bilder här hemma då det är så ljust och som det syns så gillar jag kuddar, har enligt mannen mani på dem och ja, det kan nog stämma.... Jag älskar att ändra om dem och byta plats och rum med jämna mellanrum. Snart får man nog byta de mörkaste kuddarna till lite gladare nyanser, det blir ju så fräscht alltid på våren. Vad för färger är ni sugna på just nu?

Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar